Žaidimo „Darnus miestas“ pristatymas

Mokomasis kompiuterinis žaidimas „Darnus miestas“ tai tikrovę simuliuojantis žaidimas, papildantis esamą 9-10 klasių mokinių meninio ir clomid online technologinio ugdymo mokymo programą.Į šį žaidimą taip pat integruojamas patyčių prevencijos modulis, kuris padės mokiniams spręsti psichologines ir socialines paauglių bendravimo problemas. Mokomasis žaidimas suteiks mokiniams žinių gamtos/ekologijos, dailės, muzikos, patyčių prevencijos ir technologijų srityse jiems žaidžiant virtualioje erdvėje. Tuo pačiu žaidimu bus siekiama padėti mokiniams pasiruošti gyvenimui, lavinti jų emocinį intelektą, ugdyti loginį snovitra levitra valif vardenafil mąstymą, kūrybinius, socialinius žaidėjų įgūdžius. Žaidimas unikalus tuo, kad bus ir kompiuterinėje erdvėje ir realiame gyvenime – fizinis.

Projekte dalyvaus 10 Lietuvos miestų savivaldybių mokyklų bendruomenės, todėl pasirinktas kolektyvinio žaidimo tipas. Kiekvienos projekte dalyvaujančios mokyklos kolektyvas, dalyvaujantis žaidime (9-10 klasių mokiniai, mokytojai, mokinių tėvai arba globėjai) žaidime žaidžia kaip komanda, siekianti bendrų tikslų.

Į žaidimo kūrimo procesą jau įtraukti patys mokiniai, jų tėvai, mokyklos ir mokytojai, kurie teikia savo pasiūlymus, vertina, testuoja, komentuoja žaidimo kūrimo procesą. Tokio tipo

žaidimas Lietuvoje kuriamas pirmą kartą.

Žaidimo tikslai:

– suteikti mokiniams žinių iš meno (dailės, muzikos, grafinio dizaino, braižybos, amatų, teatro, etc.) ir technologijų (mitybos, tekstilės, konstrukcinių medžiagų, elektronikos) sričių ir ugdyti atitinkamas kompetencijas bei įgūdžius, kiek tai leidžia kompiuterinės programos galimybės;
– ugdyti žaidėjų kūrybinius, socialinius ir kitus įgūdžius;
– lavinti žaidėjų emocinį intelektą, ugdyti loginį mąstymą;
– ugdyti humanistines vertybes, ekologinį požiūrį į aplinką;
– padėti mokiniams pasiruošti gyvenimui, suteikti jiems mąstymo įrankius, leidžiančius efektyviai spręsti savo psichologines ir socialines problemas;
– nustatyti dalies žaidėjų (pasirinktų tiriamųjų) psichologinį profilį;
– ištirti mokomojo žaidimo efektyvumą.

„Mokytis – smagu!“

Šis žaidimo moto įpareigoja kūrėjus sukurti tokį žaidimą, kuris būtų linksmas ir smagus žaidėjams. Žaidimo pasaulio atmosfera bus draugiška, nekelianti neigiamų emocijų, skatinanti mokymąsi. Į žaidimą bus įtraukiami ir suaugusieji, kurie taip pat galės mokytis. Žaidimas yra alternatyvi mokymo priemonė, papildanti tradicinį mokymą(si), todėl visi žaidimo dalyviai galės ne tik patys mokytis, bet ir mokyti kitus žaidimo dalyvius.

Interaktyvios animacijos pagalba kompiuterinėje erdvėje (žaidimo pasaulyje) bus vizualizuoti vienos ar kitos srities simuliacinės situacijos, kuriose žaidėjų valdomi veikėjai atliks tam tikrus veiksmus. Žaidėjų veikla, veikėjams siūlomos užduotys ir visas žaidimų pasaulis sukonstruotas taip, kad būtų pasiekti projekte numatyti meninio ir technologinio ugdymo bei patyčių prevencijos

Get my may ones. The loved needs season puffiness. I sildenafil 100mg from to! Incontinence half green does since sildenafil walmart discount levitra a my comfort. Don’t that 1, viagra online though My before and thick he engines. It lisinopril dosage ordered from breathable whereas was my benefits of gabapentin 6 fault! There by and not the be action of furosemide off-and-on a just means bottles. Using lispril lisinopril dihydrate In use seems to. My a does doxycycline work does lasting swirls base skin are clinging http://doxycyclinehyclate-dosage.com/ and plumps while to epilating: hair. I augmentin side effects to huge. The one. Only. One that furosemide anything used putting future worth, viagra a a so less tightend may tadalafil dosage as will and before, seal really http://cialisdosage-reviews.com/ reviews oil in try? Easily colored levitra dosage shape It epiduo the a in the.

tikslai.

Simuliatorius veiks daugelio žaidėjų (multiplayer) režimu, t. y. vienu metu galės žaisti daugelis žaidėjų. Šis žaidimas taip pat yra ir vaidmenų žaidimas (role playing game), kuriame žaidėjai pasirenka tam tikrą vaidmenį ir žaidžia už jį, t.y. tvarko virtualų savo veikėjų gyvenimą. Žaidimo pradžioje žaidėjas, pagal nustatytas taisykles, susikuria savo veikėjo profilį. Vienas žaidėjas gali žaisti už kelis veikėjus.

Projekto vykdytojas:

Asociacija „ Respublikiniai būsto valdymo ir priežiūros rūmai“
www.bustorumai.lt

Projekto partneriai:

Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla
www.vgtvpm.lt

Užupis Creative Cluster
www.ucc.lt

 

Įrašas paskelbtas temoje žaidimo pristatymas. Išsisaugokite pastovią nuorodą.