Kuo projektas yra naudingas mokyklai?

Gyvename technologijų amžiuje, todėl tradiciniai mokymo būdai nebėra tokie efektyvūs kaip kadaise. Atėjo laikas judėti pirmyn! Mes suteikiame Jums unikalų šansą tapti pirmosios inovatyvioms mokykloms Lietuvoje, kurios savo veikloje taiko šiuo metu moderniausią visame pasaulyje mokymosi priemonę – žaidimus – simuliatorius.

Remiantis tyrimais, interaktyvūs mokymai 30% efektyvesni už tradicinius. Žaidimų pasitelkimas į mokymosi procesą sudaro galimybę net iki 300% padidinti mokymosi greitį ir veiksmingumą. Tai galima paaiškinti tuo, kad žaidimo metu žaidėjai yra atsipalaidavę, ramūs, jiems patiems to nejaučiant ir tiesiog maloniai žaidžiant yra įgijamos žinios, įgūdžiai ir net skatinamas kūrybiškumas. Netiesiogiai perduodamos žinios įsisavinamos žymiai geriau ir atmintyje išlieka daug ilgiau. Į žaidimą integruoti papildomi veiksniai dar labiau padidina efektyvaus ir patrauklaus mokymosi rezultatus.

Nauda mokytojams:

  • Profesinis tobulėjimas ir susipažinimas su technologijomis

  • Savirealizacija.

  • Remiantis tyrimais, interaktyvūs mokymai 30% efektyvesni už tradicinius, o tai palengvins mokytojų darbą.

  • Žaidimo pasitelkimas padidina mokymosi efektyvumą iki 300%.

  • Atnaujinti užsiėmimai ir žaidimas pritrauks mokinių dėmesį ir padidins jų motyvaciją mokytis ne tik pamokų metu, bet ir namie.

  • Galimybė keistis rolėmis su mokiniais.

  • Sudaromas bendras patirties, mokymosi turinio apsikeitimo tinklas ir duomenų bazė tarp mokyklų.

  • Į žaidimą integruota distancinių mokymų sistema.

  • Virtualaus žaidimo dalis veiklų perkeliama į realią fizinę erdvę.

  • Specialūs specialistų vedami mokymai, kurie leis įgyti darbo su sistema įgūdžius bei sužinoti visas praktinio pritaikymo galimybes.

  • Projekto metu vykdomi specialūs patyčių prevencijos mokymai, konferencija ir patyčių modulis užtikrina praktinių įgūdžių patyčių prevencijoje lavinimą.

Nauda mokiniams:.

  • Siūlomas netradicinis mokymosi būdas – pasitelkiamas žaidimas.

  • Žaidimo pasitelkimas padidina mokymosi efektyvumą iki 300%.

  • Galimybė pasirinkti mokytis, tai, kas įdomu. Kai kurias pamokas yra įrašę muzikos ir meno srities žvaigždės.

  • Mokymosi procesas tampa maloniu.

  • Galimybė keistis rolėmis su mokytojais ir patiems kurti mokymosi turinį siūlant įdomias temas.

  • Žaidimo pasaulyje galima mokytis su draugais ir šeimos nariais.

  • Projekto metu vykdomi specialūs patyčių prevencijos mokymai, konferencija ir patyčių modulis užtikrina praktinių įgūdžių patyčių prevencijoje lavinimą.

  • Virtualaus žaidimo dalis veiklų perkeliama į realią fizinę erdvę.

  • Į žaidimą integruota distancinių mokymų sistema.

  • Simuliatoriuje yra eilė mokomųjų smagių mini-žaidimų (muzikos, dailės, verslo modeliavimo ir kt.)

  • Profiliavimo sistema leidžia nustatyti savo žinių lygį ir rekomenduoja, ką jums dar vertėtų pasimokyti.

  • Galimybė išmokti žaidimų kūrimo pagrindų ir patiems prisidėti prie žaidimo pasaulio kūrimo.

Nauda tėvams:

  • Galimybė dalyvauti savo vaikų mokymosi procese.

  • Tai unikalus šansas prisidėti prie mokymosi proceso kūrimo ir užtikrinti, kad vaikai išmoks tai, kas svarbu ir naudinga.

  • Pasitelkiant realaus laiko konferencijas, tėvams suteikiama proga patiems vesti pamokas tu dalykų, kuriuos išmano.

  • Į žaidimą integruota distancinių mokymų sistema.

  • Projekto metu vykdomi specialūs patyčių prevencijos mokymai, konferencija ir patyčių modulis užtikrina praktinių įgūdžių patyčių prevencijoje lavinimą.

Pasižymėkite pastovią nuorodą.